Tuesday, March 17, 2009

Edisi Sedih2: Dos sedos sena rahaaaa....

"Peace forever..."



"cover2 nak pilih ni calon akak ipar..."




Pelapis masa depan ni..bukan pelapes ha...










Finalis Program Cari Menantu..ahaks!










"Sempoi2 tapi jiwang2 tuh...."







Woit degree dah nak abes...ape cer lepas ni kengkawan? Ai pas ni takde la nak gado2 sesama jiran, musuh dan sahabat karib lagi kan. Aku nak tnye, korg nak keje ape ni? Adoyaiii..asek pikir keje, tapi tak jgk cari keje lagi..erm busy2 (alasan student, tapi makan sempat je..hehe). Owh ye, edisi sedih2 ni memaparkan kisah persahabatan yg sudah lame terjalin semenjak di UiTM Perak lagi..erm dah mcm 360 pulak kat tv3. Ape2 pun aku doa kalian, moga berjaya sumanye dalam apa jgk bidang yg korang ceburi (ayat pengetua sekolah masa bagi talk dapat result spm taun 2004,haha). Nanti dah pakat kaya suma, jangan lupa uluq2 sket kat ank yatim ni..iskh cam bersamamu da....see u guys may be in the next step of success!!!Aminnnnnnnnn...





















2 comments:

  1. huhuhu....sedih ar klu bab bepisah2 ni..aku ni da ar sensitip ckit..pape pn, thanks ita 4 ur doa...wish u all da best 2...chaiyok2!!!

    ReplyDelete
  2. ita,

    ko jgn lupakan aku time ko dh keje, ke kawen ke, jemput aku nnt tau... hmmmmm... ita mmg best! lawak abih! ;p

    ReplyDelete