Wednesday, March 11, 2009

Dinner MPG

A part of my friends yg melaram habissss...


Ni posing abes maut lah..haha



Al-kisah tersebutlah kisah...last friday, 6th March 2009..teranjurnye satu malam dinner bertemakan "Kemilau Nusantara" utk meraikan student2 final year cam aku n da geng. Ramai yg melaram sakan tak hengat, tapi bagi aku yg dah cukup comelnye ni(haha, masuk besen seret sendiri), cukuplah sekadar menggayakan busana (perghh mane dtgnye perkataan ni?) baju kurung bunga tabur songket itam. Actually, ni baju utk tema aku sendiri yg mula2nye malas nak join that dinner tapi memandangkan member2 wat muka doploh sen, aku ikutkan jgak join dorg, lgpun ni dah last sem aku kat UiTM Shah Alam ni ha..


Bagi aku dinner tu biasa je macam dinner2 len, menu, table arrangement n activity yg disediakan cam lucky draw, the best achievement n what so ever..all same.


Sepanjang that nite aku ngantok sebab tak cukup tido (yelah tu..), lepas je membaham menu yg disediakan, posing ape yg patut mata pun mula la ngantok..tersenguk2 kat meja yg positionnye kat belakang skali..kul 12 tgh malam gerak balik nek bas UiTM ke seksyen 24 Shah Alam.


Tamat.




3 comments:

  1. a part of frens yg melaram abih?
    hem.. gambar yg diletak dgn 'putera2' je. cukup lima pasang. huhu.. jangan marah ita atasya..

    well ita, makanan ok lah, alhamdulillah cukup tuk masyarakat yg kelaparan. cuma MC kena pilih elok2 akn datang, kan. dan acara selingan pun kena pelbagai. takkan asik lagu je..

    cube buat silap mata ke. silambam ke, silat ka, pentomen ke, atau lari dalam guni ke.. mesti lagi besh dinner tu.. (tak pun tambahan hadiah cabutan sampai sume dapat.. )

    ReplyDelete
  2. tul gak tu, aku cam setuju tang silamban n lari dalam guni tu...cam gempaq lak asenye kalo lari keliling meja time org tgh best melantak menu kan?haha...next time kite suggest kat organizer..haha

    ReplyDelete
  3. HOHO.. LARI DALAM GUNI time dinner.. agak2 laju lari, terpeleot, lalu tersembam pada makanan2 yg terhidang. lepas tu, ramai2 pakat tangkap gambar....

    tapi , bukan tgkp gambar org yg lari dlm guni tuh, tapi gambar org yg dok kat meja yg frust kerana makanan mereka telah bertaburan.....
    :-)

    ReplyDelete