Tuesday, April 6, 2010

MENGINTAI LANGIT...-coco



Setiap hari ku tulis

Yang ku telah jatuh cinta

Tapi ku rasa bersalah

Tidak ku nyatakan padamu

Adakah engkau merasa?

Apa yang sedang ku rasa?

Terpanah tancap asmara

Harapnya kau dah terima....


Maafkan aku kerna menyintamu

Maafkan aku yang terlanjur merindu

Tapi ku berjanji kau juwita hati

Akan ku jaga hingga akhir nanti


Maafkan aku terus memujamu

Maaf jika ku tak padan denganmu

Dalam hujan renyai

Aku mengintai langit

Mengharap engkau akan setuju..........

Menyintai aku...


Bernyanyi dan bisikkanlah sayang

Kata bait dalam jiwa

Tak tahan rasanya menanggung asmara

Agar dapatku lelapkan mata

Menghayalkanmu,bermimpikanmu sepanjang malamku....

1 comment:

  1. waaa..ko dah jatuh cinta kat sapenie ita..jeng jeng jengg..

    ReplyDelete