Saturday, April 25, 2009

Art and Life...

"Adaptasi Adam Harris 2009"
Salam...
Kepada sesiapa yg mencintai seni dan tahu menghargai apa itu seni, anda di galakkan komen entri ni..kat atas tu adalah salah satu karya aku menggunakan software paint (garisan n figure aku tak cekap sgt guna mouse, tapi bagi aku pensel and paper, aku takde hal beb)..yg lain2 atas paper biasa je, tapi lum sempat nak upload kat entri ni..so any comment and critic is allowed here..
Aku akan selalu update entri ni utk penambahan karya2 aku masa depan..ni kira baru permulaan la...hehe..
Selamat mengomen k..haha

9 comments:

  1. pATIK NAk komen, tuanku..eh puan ku.. hehe

    hm, karya yang baguih. tak rata tapi jelas menunjukan ia adalah lelaki. hmm takda nk komen pe pun. cuma kagum..

    cadangan: watla logo blog sendiri dr kekreatifan anda. kite tgh nk wat gak pakai paint. nanti kite letak kat kaca mata. komen gak tau.

    yang benar,
    saya

    ReplyDelete
  2. bagus. cuba blajar buat color tone guna paint pulak pulak.

    ReplyDelete
  3. oh ... leh wat color tone ek.. ita: tawawfayakof ni cam peminat blog anda.. hehe... sabotaj

    ReplyDelete
  4. u may also try open this blog. paint beliau pun agak menarik..

    http://bdh4488.blogspot.com/

    gambar logo dan subjek mushroom.. bagus utk rujukan bersama.. ewah ah~~

    ReplyDelete
  5. ceeh.. cuba tgk gambar gambar berikut...

    http://lh6.ggpht.com/_Qe9Zwvn-b6k/Sfc9utCIn4I/AAAAAAAAAqM/A2S3ZIMz_T4/23772740212411l.jpg

    http://lh4.ggpht.com/_Qe9Zwvn-b6k/Sfc9u7C9ycI/AAAAAAAAAqU/VbehWJWco_Q/23772766021663l.jpg

    ReplyDelete
  6. http://www.startvg.com/videos/monalisapaint.html

    ni gempak..



    ~tiba tiba aku menjadi aktif berkongsi yang berminat. hahahhahaa.. ko jangan macam macam birutenang!

    ReplyDelete
  7. eh, birutenang mana lak ni?

    kenapa sini jadi medan PATI (PATI=koleksi&tawaw).

    haha, jangan marah,baru lepas hari buruh..

    (nak berkenalan dengan sedari empunya blog ni cakapje la..hehehehehehehe gelak guling guling)

    ReplyDelete
  8. ohoiiiii...thanks ats sokongan anda suma..aku terharu do..jgn gado2 kwn, kaca mata a.k.a biru tenang,aku lum ada masa g nak create blog seni, aku dah try upload tak lepas2, skt ati lak...huhu
    pada tawawfayakof, adakah anda peminat seni?

    ReplyDelete
  9. aku pon nak komen... walopun aku tak brape tau menghargai apa itu seni, tapi nak komen jugak...

    ni ha..... dah la kepala besar, tak seswai ngan badan...

    muke cengey.. tak padan ngan pakai songkok..

    ha.. adaptasi dari tahun 2009, tapi songkok macam zaman tok nadok... hahahaaaaa

    tau komen je... jangan nangis ye.

    ReplyDelete