Thursday, April 23, 2009

Aku dan Sesuatu...

"1st time: step at A' Famosa"

"Dataran Pahlawan Mahkota Parade Megamall Mallaca"




River Cruise: Unta bercahaya daa...


"A' famosa Malacca Memory (posing cam kulit album,haha)"



Aku dan sesuatu...
Sesuatu yg tak pasti akan ada kesudahan atau mungkin baru je nak bermula...erm, hidup ye kehidupan aku yg dah 23 taun ni baru je nak bermula atau dah lama berlalu tanpa aku sendiri sedar apa itu kehidupan.

Tepuk dada tanye selera....setiap org ada erti kehidupan berbeza, sukar nak di ungkap kan? Macam tu lah aku..hehe, ape ntah aku merepek ni..bagi aku, idup ni panjang lagi onak liku duri dan badai yg nak di tempuh..oh Tuhan, kuatkan iman utuhkan kesabaran...amin..

Sepanjang menjadi sorg student ni, dah byk tempat aku visit, a lot of experience idup kat tempat org, luas pandangan..bak kata pepatah takde la macam katak bwh gelas..nampak je dunia luar, tapi tak tau apa yg ada kat luar sana..
Anyway, ni dah final year aku kat uitm n skg ni pun ngah exam, alhamdulilah da 2 paper lepas..tgl lagi 2 paper nak amek..dalam pada tu, sempat gak aku pikir, apa aku nak wat masa depan?
Ntah la..bagi mereka2 yg dah berboipren may be dah plan nak kawin kot, tapi bg aku..yg tak berpacaran ni apa kan daya,haha..
Jadinye,bagi aku byk lagi nak kena wat, selain memberikan kehidupan yg lebih bermakna wat kluarga,adik2 dan jiran tetangga..kehkeh..
Aku dan sesuatu...ye sesuatu, persoalan yg belum terungkai lagi....merenung masa depan dan mengimbas masa silam, mungkin itu yg perlu aku lakukan sekarang....ye mulakan..hehe..
Have a nice day...






2 comments: