Friday, May 29, 2009

Yang Hitam Itu Menawan

salam..
Tanggal 26hb Jun-3hb Julai 2009 berlangsungnye acara gilang gemilang konvokesyen UiTM Shah Alam. Aku? Apa pentingnye aku time konvo ni? Bukan setakat menyebuk je..haha, aku jugak turut sama menghitamkan muka di khalayak ramai...kahkah...sebenarye aku keje sambilan SKP (Skim Khidmat Pelajar aka Skim Kerah Pelajar) kat konvo seminggu. Nak tau ape keje aku? Jaga bas da....parent nak naik bas ke dewan, berjemur tgh panas, 2nd day dah itam aku, sun burn ma...huhuhu
Tapi yg bestnye pengalaman yg berbagai dengan ragam org. Tahan telinga jela..huhu. Aku start keje pukul 7pagi and abes pukul 7 malam. Penat memang penat. Macam2 peel parent ni, ada yg taknak naik bas la (jatuh standard la kunon), ada yg bebel suruh berbaris la (dah kalo nampak bas je trus serang, ada sempat ka mau baris? bukan budak skol ma) and macam2 lagi..hoh konvo konvo..
Tapi yg pasti next sem aku lak nak konvo..ha kepada budak2 SKP unit kenderaan next sem, mohon kerjasama...haha

2 comments:

  1. tak nmpk ita pun? aku n rean ada round2 area menara SAAS ari tue kat post office.. huu

    ReplyDelete
  2. susahnye nak update blog skang ni..
    (saje ngadu kat ita)

    ReplyDelete